15.3.07

Ήρθε....?



Αχ. Το αισθάνομαι... Το νοιώθω στην ατμόσφαιρα, να με πλησιάζει γλυκά γλυκά. Αισθάνομαι τις αισθήσεις μου(!?!?!?!) να μουδιάζουν ελαφρά, σα να ξεκουράζονται λίγο πριν την έκρηξη. Κάτι όμορφο ξυπνά....

Χειμώνα δυστυχώς δεν είδαμε φέτος, με εξαίρεση μιας εβδομάδας κρύου το πολύ. Και ενώ κάθε χρόνο αυτή η στιγμή έρχεται με πυροτεχνήματα, φέτος με χτύπησε λίγο πιο διακριτικά, πιο ύπουλα. Ούτε που την είδα να έρχεται. Βλέπεις, έχω Άνοιξη alert. Όση μιζέρια και να με ταλανίζει τον υπόλοιπο χρόνο, με το που μπει η Άνοιξη με πιάνουν χαρούλες. Δυστυχώς φέτος δεν πρόλαβα να το νοιώσω όπως συνήθως. Να κάνει δηλαδή κρύο, και να με πιάσει τρελή χαρά με τις πρώτες ζεστούλες, ή τις πρώτες λιακάδες. Παρ'όλ'αυτά νοιώθω πως μου χτυπάει την πόρτα. Knock knock και....

Και οι άκρες των χειλιών μου υψώνονται λίγο πιο εύκολα (δείγμα ανεξήγητης χαζομάρας, που ενώ με διακρίνει και τον υπόλοιπο χρόνο, τέτοιους μήνες πέρνει προαγωγή σε βασικό χαρακτηριστικό μου). Και θέλω περισσότερες αγαπούλες και αγκαλίτσες ( και ξέρω ακριβώς ποιος θα το πληρώσει αυτό :*). Και ο ουρανός είναι λίγο πιο γαλάζιος (ε, για αυτό μάλλον φταίει ο καιρός. Μην το ξεφτιλίσω κιόλας). Προχθές νομίζω πως είδα κάτι πουλάκια να τραγουδάνε (αναφέρομαι στα πτηνά που πετούν στον ουρανό, και ουχί σε κάτι άλλο). Οι πελάτες στο μαγαζί αρχίζουν σιγά σιγα να χαμογελάνε όταν τους λέω καλημέρα. Και πολλοί μπακουροφίλοι μου ζευγαρώνουν. Όλα μου φαίνονται λίγο πιο όμορφα. Ακόμα και εκείνος ο μίζερος πελάτης, που έρχεται 5 χρόνια και τον εξυπηρετώ και ποτέ δεν μου μίλησε, μου φαίνεται λίγο πιο συμπαθητικός (για λίγο αυτό, γιατί μετά μπαίνει στο μαγαζί και του σκάω χαμογελάδα και με γράφει κανονικά, και μετά θέλω πάλι να τον χτυπήσω) . Θα προτιμούσα να παθαίνουν χαρά και οι τράπεζες και να μας χάριζαν δόσεις, αλλά τέλος πάντων. Είναι ωραία την άνοιξη. Θα κάνει λίγα κρύα στην αρχή, γιατί επιβάλλεται, αλλά μετά θα γλυκάνει λίγο ακόμα, και θα γίνει σιγά σιγά πετιμέζι. Θα φάμε όλοι ανοιξιάτικη κρίση, και θα μας πιάσει δημιουργικός οίστρος. Να διαβάσουμε και κάνα blog παραπάνω.





Επίσης θέλω να πω, πως ενώ έγραφα το post αυτό, το οποίο έχει τελειώσει λίγο απότομα, μιλούσα στο τηλέφωνο, και μου έσπασαν τα νεύρα, και μου έφυγε όλο το ανοιξιάτικο feeling. Ίσως δεν έχει έρθει άνοιξη τελικά ακόμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: