27.2.07

Έλα Χριστέ και μπούκωνε...(aka"Και ο Θεός βοηθός!")





Έλεος... Διάβασα σήμερα σε φιλικό βλόγι κάτι που μου συντάραξε συθέμελα την φαινομενική κοινωνική ηρεμία μου(τι λέω πάλι! ). Φίλοι βγήκαν από το σπίτι τους, και στο αυτοκίνητο τους που ήταν παρκαρισμένο απ'έξω, κάποιοι κορυφαίοι ηγέτες του έθνους είχαν αποφασίσει να απλώσουν μια ομελέτα... Κοινώς "μπουγέλωσαν" με τρία αυγά το αυτοκίνητο.

Στην αρχή μου φάνηκε λίγο αστείο... Ομολογώ πως κρυφογέλασε το σκατόπαιδο μέσα μου...
Μετά όμως το σκέφτηκα... Και το ξανασκέφτηκα.. Και μετά δεν μπορούσα να το βγάλω απ' το μυαλό μου...
Και μετά έχασα την μπάλα...
"Είναι δυνατό εν έτει 2007 να υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που πετάνε αυγά σε αυτοκίνητα?" αναρωτήθηκα....
Και ελπίζω να αναρωτιέσαι κι εσύ, γιατί αν όχι, τότε σημαίνει ότι είναι φυσιολογικό, και θα πάρω το διαβατήριο ανα χείρας και θα την κάνω με σιγανά βηματάκια προς την έξοδο...("όχι ακόμα, γιατί δεν έχω λεφτά, αλλά ίσως αργότερα" αναφωνεί μέσα μου η λογική κυνική πλευρά μου, αλλά την αγνοώ όπως πάντα, και συνεχίζω)...
Δηλαδή όπως είπα και στο αντίστοιχο comment μου στο συγκεκριμένο βλόγι, τι μένει? Να πετάμε γιαούρτια στους τεντι-μπόιδες? Κι εγώ που είχα μείνει με την εντύπωση πως ο σημερινός πολιτισμένος νεοέλληνας δεν δέχεται τέτοιες ρίψεις... Το μόνο επιτρεπόμενο είναι να πετάς γαρύφαλλα με τις ντάνες στον Πλούταρχο... Μάλλον έκανα λάθος...
Και πάνω που είχα συμβιβαστεί με την ιδέα, τα γαρύφαλλα πλεόν δεν μου φαίνονται τόσο κατινέ... Τόπο στα αυγά...

Δεν υπάρχουν σχόλια: