30.10.07

Δεν έχω λόγια....


Ειλικρινά δεν έχω λόγια. Πάντα ήξερα πως είμαστε ένα σκληρό είδος, ικανό για τα καλύτερα και τα χειρότερα. Βλέποντας όμως το παρακάτω βίντεο, ειλικρινά.. απόρησα...
Σας βάζω το λινκ και όχι το βίντεο, γιατί τρέμω πως θα το ξαναδώ αν το έχω μπροστά μου. Και να σας προειδοποιήσω πως είναι ίσως το πιο φρικιαστικό πράγμα που έχω δει ποτέ στη ζωή μου ολόκληρη.

http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=fur_farm&Player=wm&speed=_med

Δεν κατάφερα να το τελειώσω... Αφορά "φάρμες" γούνας, και δείχνει πως κάποια τέρατα γδέρνουν ζώα χωρίς να μπούνε καν στον κόπο να τα σκοτώσουν πριν. Πάντα κρατούσα ουδέτερη θέση στο θέμα γούνας, οικολογικής, κτλπ.... Μετά από αυτό που είδα... Πραγματικά ντρέπομαι που μπορούμε και κάνουμε τέτοια πράγματα. Πόσο δύσκολο θα ήταν για τον ... δεν έχω καν λόγια να περιγράφουν τον φρικτό αυτόν άνθρωπο... για αυτόν τέλος πάντων και για τους άλλους δίπλα, ή για οποιονδήποτε να του πει να σκοτώσει πρώτα το κακόμοιρο ζώο.

Δεν ξέρω τι άλλο να πω, ειλικρινα ίσως έπρεπε να κάνω το ποστ μετά από έρευνα, με περισσότερα στοιχεία, κτλπ, αλλά είναι τέτοια η φρίκη που αισθάνομαι....
Πραγματικά, ίσως να είναι καλύτερο να μην το δείτε...
Είμαι πολύ θυμωμένη.... Δεν μπορώ να σκεφτώ μία άξια τιμωρία για τους εν λόγω ανθρώπους, ή ακόμα και για μας που καταναλώνουμε προοιόντα τέτοιας βαναυσότητας...

17 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Και λογια να ειχες τι να πεις για αυτο το φρικαλεο θεαμα?
Απλα ας κανουμε κατι να αντιδρασουμε με καποιον τροπο για την βαναυση αυτη καταντια.

helorus είπε...

Ομολογώ πως προσωπικά δεν έχω το θάρρος να πάω να το δω. Δεν μπορώ να αντέξω να βλέπω ένα πλάσμα να πονάει, ιδιαίτερα έτσι.

Καλά κάνεις και τολμας να το φέρεις στην επιφάνεια. Ας κάνουμε κάτι.

Έχει πολύ δρόμο ακόμα ο άνθρωπος...

Lote Alcarin είπε...

Δε νομίζω πως ο οποιοσδήποτε είναι ικανός να δει το βίντεο ανεπηρεαστός. Όσο αγαπητέ helorus εκτός από το να μην αγοράζουμε γούνες δεν ξέρω τι άλλο μπορούμε να κάνουμε. Ούτως ή άλλως είναι όπως στην κλοπή. Πραγματικός εγκληματίς είναι ο κλεπταποδόχος. Αν δεν υπήρχε αυτός γιατί να κλέψει ο άλλος? Κρίμα, ειλικρινά. Έχω βαρεθεί να λέω κρίμα σε αυτό το βλόγι...

s_k είπε...

πριν λιγες μερες ξεκινησα να δω το βιντεο.λιγα δευτερα αργοτερα το σταματησα.τι γινεται γυρω μας;

the navigator είπε...

Εγώ φανατικά υποστηρίζω πως είναι απόλυτη προτεραιότητα να πάψει αυτό το ανοσιούργημα...

Από την στιγμή που ένα πλάσμα έχει την "ικανότητα" (δεν είναι δηλαδή αμιβάδα...) να υποφέρει έτσι...δεν έχει καμμία διαφορά βαρύτητας ο φόνος του από τον φόνο ενός ανθρώπου...

Lote Alcarin είπε...

the navigator@και φόνος τέτοιας σκληρότητας και ... δεν έχω λόγια όπως ξανάπα... θα έπρεπε να ντρεπόμαστε..ιδίως οι κυρίες τις πλάτες των οποίων κοσμεί το τρίχωμα των άμοιρων ζωντανών. Διάβασα σε ένα άρθρο πως δεν τα σκοτώνουν, γιατί χαλάει το τρίχωμα... Μη χέσω.. Απαράδεκτοι...

Ανώνυμος είπε...

Έχεις αυτή την παράξενη ικανότητα να μου καταστρέφεις αυτές τις λίγες στιγμές χαράς που δεν με νοιάζει τι γίνετε στον έξω κόσμο. Το βίντεο το είδα το πρωί. Μέχρι τώρα δεν σταμάτησα να το σκέφτομαι. Κατά κανόνα αποφεύγω βαρύγδουπα σχόλια και εκφράσεις μα τα μόνα που ένοιωσα ήταν πόνος, οργή και ντροπή. Με αυτήν τη σειρά.

Lote Alcarin είπε...

frost@ ξέρω πως πάντα είμαι το κατάλληλο βλόγι για να καταστρέψει αυτές τις λίγες στιγμές μακαριότητας ενός ανθρώπου....:P
Όσο για το βίντεο, από προχθές που το είδα προσπαθώ να σκεφτώ τι θα μπορούσα να κάνω για να αλλάξω τα πράγματα. Ακόμη μία φορά αισθάνομαι αβοήθητη... Λεπτομέρεια άσχετη. Το βίντεο γυρίστηκε Κίνα νομίζω. Λαπωνία.. Κίνα.. Κάτι τέτοιο...

spirosvii είπε...

To έχω ξαναδεί και νιώθω το ίδια άσχημα με την πρώτη φορά. Θα ήθελα να χώσω το κεφάλι αύτού του μαλάκα μέσα στα σκατά!

Lote Alcarin είπε...

Σπύρο, και λίγα λες...

Lote Alcarin είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
tzotza είπε...

καλημερα lote μου και καλο μηνα!!!

το εχω ξαναδει αυτο το video σε αλλο blog..ουτε εκει μπορουσα να δω παραπανω απο μερικα δευτερολεπτα στην αρχη..

τι ειναι αυτο που κανει τον ανθρωπο να γινεται τοσο σκληρος και ακαρδος? ολα στο ονομα του χρηματος γινοντε..ποσο με απογοητευει αυτο..

φιλια καλη μου..
(επιτελους σχολιασα!! μαρεσει το καινουργειο blog και concept!!! και πιο πολυ που επεστρεψες με ορεξη για γραψιμο..παντα τετοια!!!
:)))

Dark Elven Royal Knight είπε...

To video pou parakolou8isa ... itan apla aidiastiko!

Den mporw apla na pistepsw giati " oi an8rwpoi " einai toso zwa! - oxi oloi alla toulaxiston autoi oi ****** einai!

8a i8ela na i3era ean tous kaname to idio 8a tous arese?

Anyway , den mporw na pw tpt allo gt den tous a3izei na tous milame .... 8a to broun aytoi apo kapou ;)

Marianna είπε...

Άσε, τις ίδιες σκέψεις έκανα κι εγώ όταν έπεσα πάνω (μάλλον μετωπική σύγκρουση) στην ηλικία του φίλου σου. Κι εγώ δεν μπορώ να αρχίσω και να τελειώσω ένα κείμενο 7 σελίδων. Αλλά, όχι, δεν κλαίγομαι. (Κλάψ...)

Marianna είπε...

Και φυ-σι-κά, έκανα ανάρτηση σε λάθος ποστ! (αφορούσε το infowar).
Το βίντεο θα το δω όταν θα είμαι σε θέση. Είμαι ήδη θυμωμένη με πάρα πολλά άλλα πράγματα. Αν το δω αυτή τη στιγμή, μάλλον θα χάσω και την ελάχιστη εκτίμηση που μου έχει απομείνει για το είδος μας. Και θα γίνω ο Τσαρλς Μπρόνσον ο εκδικητής, όπως είναι το όνειρό μου, άλλωστε.
Α, και καλώς σας βρήκα.

Ioanna A. Nannou είπε...

Καλώς σε βρήκα lote alcarin.
Είχα ακούσει για αυτό το βίντεο αλλά ήδη είχα προειδοποιηθεί και δεν έσπευσα να το δω (και αυτό).
Δεν νομίζω ότι είναι αρκετό το να λέμε ότι εμείς δεν αγοράζουμε γούνες...
Πιστεύω ότι θα έπρεπε να γίνει μια κίνηση πολιτών ειδικά γι' αυτό το σκοπό. Κάτι σαν τους street panthers, στο πιο hardcore όμως...Να κυκλοφορούμε με ξυραφάκια για να ρίχνουμε κανένα καλό ξύρισμα μέσα σε βεστιάρια ίσως...
Να κυκλοφορούμε με αυτοκόλλητα που να λένε "Είμαι ζώο, να και η γούνα μου" και να τις κολλάμε σε ότι γουναρικό κυκλοφορεί στο δρόμο...
Κάτι τέλος πάντων, κάποια καλή ιδέα θα υπάρχει, πέρα από το να θρηνούμε ο καθένας μόνος του για τα κακόμοιρα τα ζώα δηλώνοντας αδύναμος. Τι λες?

Σπύρος είπε...

Kαλημέρα το έχω δεί το video και ειναι πραγματικά τραγικό... ποιος νιοάζεται όμως τι κάνει η διεθνής κοινότητα..;