25.6.07

:Dmmmmmmmmmmmm





Never knew I could feel like this


Like I've never seen the sky before


Want to vanish inside your kiss


Everyday I love you more and more


Listen to my heart, can you hear it sings


Telling me to give you everything


Seasons may change winter to spring


But I love you until the end of time





Suddenly the world seems such a perfect place


Suddenly it moves with such a perfect grace


Suddenly my life doesn't seem such a waste


It all revolves around you


And there's no mountain too high no river too wide


Sing out this song and I'll be there by your side


Storm clouds may gather and stars may collide


But I love you until the end of time







Για την έμπνευση μου, το πρωινό χαμόγελο μου, την ανησυχία μου, την ζωή μου...

Για το γέλιο μου, το δάκρυ μου, για την "στενοχώρια" μου, την ελπίδα μου, την ευτυχία μου.

Για την τύχη μου, που μου χαμογέλασε ίσως μία φορά, αλλά ζωγράφισε τη μέρα μου με χρώματα γιορτινά όταν το πήρε απόφαση.



Γιτί με κάνεις ευτυχισμένη, και γιατί η αγάπη σου μου έδωσε νόημα. Γιατί ακόμα κι αν είναι δύσκολα, όλα θα πάνε καλά.

Γιατί με κάνεις να θέλω να γίνω καλύτερος άνθρωπος.

Σ'αγαπώ.

3 σχόλια:

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

Όπως το είπες. Να σε κάνει καλύτερο άνθρωπο...

Dawkinson είπε...

αυτή η τελευταία σου φράση δείχνει αληθινή αγάπη. Χαίρομαι όταν τη βλέπω. Ειλικρινά, να είστε και οι 2 καλά.

mafalda είπε...

Πάντα έτσι!
Φιλιά γλυκιά μου!